|
کدخبر: 202585

محکومیت سوء قصد به مدیرعامل پتروشیمی مارون از سوی ائمه جمعه

ائمه جمعه بندر ماهشهر و شهرک طالقانی با محکوم کردن سوء قصد به مدیرعامل پتروشیمی مارون نسبت به این اقدام بزدلانه واکنش نشان دادند و خواستار شناسایی و برخورد با عاملین و آمرین این اقدام ناشایست شدند.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه ماهشهر ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون گفت : لازم می دانم مردمی بودن ، خدوم  بودن و انقلابی بودن این نیروی بومی را یادآور شوم و قدردان زحمات ایشان باشم .

امام جمعه بندر ماهشهر در ادامه گفت  : خدمات مهندس محمدی را بارها از  نزدیک شاهد بوده ام ،گاهی افرادی به دفتر ما مراجعه می کنند و نیازمند کمک های آنی هستند و  هر زمان چنین مواردی داشته ایم به این بزرگوار  ( مهندس محمدی ) متوسل  شده ایم و ایشان نیز هرگز دریغ نکرده اند و همواره کمک حال نیازمندان  بوده اند ; به طوری که  پتروشیمی  مارون در مددها معروف شده است.

همچنین حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی ضمن محکوم کردن این اقدام کور و ناشایست گفت : از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم چرا که مهندس محمدی از معدود مدیرانی است که در شرکت های پتروشیمی به طور جهادی کار می کند و بنده از نزدیک شاهد خدمات ایشان هستم .  وی افزود : ایشان در بخش کمک های معیشتی ، ساخت و ساز مدرسه ، درمان و کمک به توسعه مراکز درمانی و بهداشتی تلاشهای ویژه ای داشته اند و دیدگاه و شخصیت انقلابی و جهادی ایشان مشهوداست.

حجت الاسلام هاشمی در پایان با بزدلانه خواندن تیراندازی به  مدیرعامل پتروشیمی مارون چنین اقدامی را کار افراد جیره خوار دانست و با محکوم کردن آن خواستار دستگیری و مجازات هر چه سریع تر مسببین این اقدام شد .

در ادامه ی  محکومیت این اقدام بزدلانه ، حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهر  چمران نیز گفت : مهندس محمدی از مدیران دلسوز و مردمی منطقه هستند که خدمات شایانی در حوزه مسئولیت اجتماعی  انجام داده اند ، وی افزود : اقدامات ارزشمندی از جمله ساخت و ساز و بازسازی مدارس ، منارل نیازمندان ، مصلای چمران ، و کمک رسانی به بیماران نیازمند ، تنها بخش کوچکی از خدمات ایشان در شهر چمران بوده است . مهندس محمدی همیشه در کنار ما بوده و در تمام حوزه های مسئولیت اجتماعی شرکت خود نقش موثری داشته است .

حجت الاسلام عبادی سوء قصد به مدیرعامل پتروشیمی مارون را اقدامی ناجوانمردانه خواند و آنرا به شدت محکوم کرد  .

امام جمعه شهرک چمران در پایان ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مهندس محمدی ، از مسئولان امنیتی خواست موضوع را تا حصول نتیجه  پیگیری نموده و عاملان را به اشد  مجازات برسانند .

 

ارسال نظر