|
کدخبر: 191160

آخرین وضعیت آب و هوا در کشور

کارشناس هواشناسی: امروز همانند دیروز در استان‌های حاشیه‌ای زاگرس و البرز بارندگی داریم.

امیرسرکرده با اعلام این خبر افزود: امروز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و کردستان باید منتظر رگبار و رعد و برق باشند البته در نواحی شرقی استان کرمانشاه، ایلام، خوزستان نیز به طور پراکنده رگبار و رعد و برق اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: استان‌های حاشیه‌ای زاگرس نیز امروز بارش را به طور رگباری پیش رو خواهند داشت و در واقع استان‌های لرستان، مرکزی، همدان و نواحی غربی استان اصفهان امروز باید منتظر رگبار و رعد و برق باشند.

سرکرده گفت: امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد نیز همانند روز گذشته در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: در استان‌های فارس در ارتفاعات استان کرمان، هرمزگان، به طور پراکنده بارش اتفاق می‌افتد ضمن اینکه وزش باد در این استان‌ها پیش رو خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت: در نواحی شمالی یعنی حاشیه البرز نیز بارش داریم در واقع در شمال و ارتفاعات استان تهران، قزوین، البرز و زنجان و ارتفاعات استان مازندران امروز رگبار و رعد و برق هر چند موقتی پیش رو خواهد بود.

وی افزود: البته به غیر از بارش‌های پراکنده وزش باد نیز در خیلی از جا‌ها حرف اول و آخر را می‌زند و شدت وزش باد در نواحی شرقی کشور در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب استان خراسان جنوبی پیش رو خواهد بود.

سرکرده ادامه داد: البته در سایر نقاط کشور نیز وزش باد را پیش رو داریم و امروز در نواحی مرکزی و جنوب غرب و حاشیه البرز به ویژه در ساعات بعد از ظهر وزش باد اتفاق می‌افتد.

وی گفت: آب‌های جنوبی کشور به ویژه دریای عمان امروز مواج است و دما در تهران در گرمترین ساعات به حول و حوش ۳۷ درجه خواهد رسید.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها