|
کدخبر: 187651

تهران در دو روز آینده گرم می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از امشب به‌تدریج شاهد کاهش ابر در آسمان استان خواهیم بود، از افزایش پنج درجه‌ای دمای هوای پایتخت طی ۲ روز آینده خبرداد.

جامعه تهران در دو روز آینده گرم می‌شود

کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب (۱۰ و ۱۸)، (۱۳ و ۲۲) و (۱۵و ۲۳) درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، طی امروز وضعیت جوی استان، نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق به خصوص مناطق جنوبی و غربی استان گاهی با تندباد موقتی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود که با خروج سامانه فوق از اوایل امشب به‌تدریج کاهش ابر خواهیم داشت.

همچنین وضعیت جوی استان در روز چهارشنبه کمی ابری تا نیمه ابری و روند تدریجی افزایش دما و در بعدازظهر در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

با ورود سامانه بارشی دیگری از بعدازظهر پنجشنبه به‌تدریج افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق وزش باد شدید انتظار می‌رود.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران و رامین با ۲۵ درجه و فیروزکوه - امین آباد با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر