|
کدخبر: 186416

خبرهای تازه از شهردار آینده تهران

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در تعیین شاخص های انتخاب شهردار تهران از اخذ برنامه از ۱۰ نامزد احتمالی شهرداری تهران خبر داد.

جامعه خبرهای تازه از شهردار آینده تهران

مهدی چمران در تشریح روند فرایند انتخاب شهردار تهران گفت: تعدادی از ۴۱ فردی که توسط اعضا برای شهردار تهران پیشنهاد داده بودند انصراف دادند و ممکن است بیشتر هم شوند؛ به هر ترتیب کار مشکل و سختی است، برخی افراد می خواهند به دولت بروند و برخی هم مسئولیت دارند.

وی افزود: مثلا هنگام مطرح شدن برخی اسامی که دوستان اعلام کردند مثل سردار حاجی زاده من گفتم بعید می دانم بتوانند بیایند یا افراد دیگری مثل اقای مخبر که برای معاون اولی ریاست جمهوری پیشنهاد شده اند ممکن است سخت باشد برای شهرداری بیایند اما نظر اعضا این بود همه افرادی که در معرض انتخاب هستند اعلام شوند.

چمران ادامه داد: در ادامه فرایند منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار از تعدادی که باقی خواهند ماند ۱۰ نفر انتخاب خواهند شد و در مرحله بعد از میان انها ۳ نفر و نهایتا یک نفر انتخاب خواهیم کرد و تمامی این مراحل با رای اعضا انجام می شود اما نه فقط به صورت رای گیری پشت سر هم بلکه با بحث و بررسی اقناعی.

وی تاکید کرد: از ۱۰ نفر انتخابی برای شهرداری تهران برنامه خواهیم خواست و حدود یک هفته فرصت خواهیم داد برنامه خود را تهیه کنند و همراه با مصاحبه ارائه کنند. در مسیر این انتخاب باید از مردم قدردانی کنیم که برای تعیین شاخص ها و پیشنهادهایی که داشتند فعال مشارکت داشتند و دغدغه داشتند؛ دغدغه ما نیز بیشتر است و از خداوند می خواهیم کمک کند و ما نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم کسی را انتخاب کنیم که حرکت و پیشرفتی برای شهر و مردم شهر داشته باشد.

 

منبع: مثلث

ارسال نظر