|
کدخبر: 129021

جذب نیروی طرحی در آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر از جذب نیروی طرحی در مدارس استثنایی خبر داد.

جامعه جذب نیروی طرحی در آموزش و پرورش

نصرالله نوروزی با اعلام این خبر عنوان کرد: آموزش و پرورش استثنایی کشور در راستای ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه و نیز همکاری با فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه توانبخشی، آماده به کارگیری این گروه از فارغ التحصیلان در قالب نیروی طرحی در مدارس استثنایی است.

وی رشته های شغلی مورد نیاز آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر در این طرح را کار درمانگر، گفتار درمانگر، فیزیوتراپ و شنوایی شناس اعلام کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استثنایی استان در قالب این طرح، نیروهای توانبخشی با تخصص های اشاره شده را در مدارس استثنایی استان جذب خواهد کرد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افزود: گذراندن طرح نیروهای توانبخشی در مدارس استثنایی، ضمن کمک به رفع نیازهای توانبخشی دانش آموزان با نیاز ویژه، تجربه مناسبی نیز عاید فارغ التحصیلان مربوطه خواهد کرد.

نوروزی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ نیروی طرحی در آموزش و پرورش استثنایی کشور جذب می شوند، اظهار کرد: در صورتی که استانی موفق به جذب سهمیه کامل خود در این طرح نشود، سهمیه باقیمانده به استان های دیگر واگذار خواهد شد و امیدواریم آموزش و پرورش استثنایی استان بتواند سهمیه کامل تخصیصی به مدارس استان را در این قالب جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان گذراندن طرح در آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با در دست داشتن مدارک هویتی و تحصیلی تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۹ مهرماه ۹۹ به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان واقع در بوشهر، خیابان امام خمینی (ره) (سنگی)، نبش خیابان ۷ تیر مراجعه کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر