|
کدخبر: 295828

هوشمندسازی و مهارت‌افزایی در سیستم‌های نوین شیردوشی

سمینار تخصصی هوشمند سازی و مهارت افزایی در سیستم های نوین شیردوشی(Rotary)، با حضور فعالان، متخصصان و سرمایه گذاران صنعت کشاورزی و دامداری کشور برگزار خواهد شد.

تجارت هوشمندسازی و مهارت‌افزایی در سیستم‌های نوین شیردوشی

به گزارش روابط عمومی شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، مهدی صولی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی (سهامی عام) با اعلام خبر فوق افزود : این سمینار از مجموعه دوره های تخصصی گسترش خدمات و فناوری های صنایع کشاورزی است که توسط این شرکت معتبر در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با دعوت ازمدیران عامل و متخصصین یک صد شرکت برتر صنعت دامداری و نیز با تدریس مدیران فنی ارشد شرکت GEA در تهران برگزار خواهد شد.

شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی (سهامی عام) بعنوان قدیمی‌ترین و تنها شرکت بورسی تولید و عرضه‌کننده تجهیزات مورد نیاز صنعت دام و طیور کشور، با نگاه ویژه به افق های فناورانه و رویکرد های نوآورانه در صنایع کشاورزی و دامداری تلاش دارد تا در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت شبکه همکاران فنی و کارشناسان ایرانی، دوره های مدون، متناوب و متناسب با نیازهای روز صنعت کشاورزی و دامداری را برگزار کند.

مهدی صولی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی اضافه کرد محورهایی که توسط مدرسین شرکت GEA در این دوره ارائه خواهد شد عبارت از : افزایش بهره وری، کارایی و سودآوری، تخصیص منابع و مدیریت بهینه هزینه ها، هم‌آفرینی و تولید دانش بنیان در زیست بوم نوآوری، پیوستن به نسل پیشرفته سیستم های مزرعه داری، تعادل بخشی به چرخه محیط زیست پایدار و مدیریت دانش و تحلیل داده در سیستم روتاری می باشد.  

وی تصریح کرد:  تا پایان سال، برگزاری این دوره ها بصورت مستمر و در قالب دوره های آموزشی و مهارت افزایی در داخل و خارج استمرار خواهد یافت.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها