|
کدخبر: 294239

وزیر ارتباطات: کارخانه‌های تولید لوازم خانگی باید به سوی هوشمندسازی حرکت کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ترکیب استفاده از سنسورها و هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها می‌تواند منجر به خدمات بهتر برای مردم در حوزه محصولات لوازم خانگی شود.

نمایشگاه وزیر ارتباطات: کارخانه‌های تولید لوازم خانگی باید به سوی هوشمندسازی حرکت کنند

عیسی زارع‌پور در بازدید از غرفه گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) افزود: در حوزه ICT در حال حاضر ظرفیت‌های فراوانی برای بهره‌مندی از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در محصولات لوازم خانگی ایجاد شده است.   

وی ادامه داد: کارخانه‌های تولید لوازم خانگی باید به سوی هوشمندسازی حرکت کرده و از فناوری‌های جدید در تولید محصولات خود استفاده کنند که در گروه صنعتی انتخاب این مسیر آغاز شده است.     

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: ترکیب این امکانات با اپلاینسز ( لوازم خانگی) تبدیل به لوازم خانگی هوشمند می‌شود که خدمات نوینی را به مردم ارایه می‌دهد.

وزیر-ارتباطات۱

وی افزود: ترکیب استفاده از سنسورها و هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها می‌تواند منجر به تولیدات ملی بهتری برای مردم شود.

گفتنی است گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تا روز ۲۲ اردیبهشت ماه میزبان، علاقمندان حوزه فناوری و شرکت‌های نوآور است. مدیران و کارشناسان انتخاب الکترونیک همچنین در پنل‌های تخصصی و بخش‌های جانبی این رویداد به تشریح نیازهای فناورانه صنعت لوازم خانگی و معرفی توانمندی‌های انتخاب الکترونیک در حوزه فناوری پرداختند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها