|
کدخبر: 292243

قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم چقدر است؟

سخنگوی دولت از تعیین قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان در سال ۱۴۰۲، با تصویب هیأت دولت خبر داد.

تجارت  قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم چقدر است؟

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «بنا بر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و با تصویب هیئت دولت قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان عزیز هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شد».

سخنگوی دولت افزود: دولت علاوه بر مبلغ ۱۱ هزار و پانصد تومان قیمت گندم، هزار و پانصد تومان برای بخشی از هزینه‌های کود و بذر و ۲ هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم برای کشاورزان عزیز تصویب کرد.

نرخ خرید تضمینی گندم در سال گذشته(۱۴۰۱) با تصویب شورای قیمت‌گذاری و تأیید این مصوبه در جلسه هیأت دولت، به ازای هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین و اعلام شده بود که این رقم در سال ۱۴۰۲ طبق مصوبه هیأت دولت به ۱۵ هزار تومان افزایش یافته است.

 

منبع: فارس
  • فرشاد ارسالی در

    پاییز که از دولت گندم خریداری کردیم هر کیلویی ۱۵ هزار تومان خریدیم پس خرج کود وشخم و کمباین و هزینه های دیگه چی میشه دیگه کشاورزی نمیکنیم بهتره بزار گندم وارد کنه تا قدر بدونه

  • سید عارف ارسالی در

    شرف نداریم اگه یه کیلو گندم تحویل شما بد یم. عراق جنگ زده و بدبخت هم وضع کشاورزان رو درک میکنه دوستشون ولی حضرات بزرگوار ما فقط شعار حمایت از تولید بلدن بگن در ا صل دشمنان درجه یک تولید بخش مردمی هستن. تن ایران خودرو و سایپا خوش باشه که سالی سه بار افزایش قیمت میدید براش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها