|
کدخبر: 318421

دمشق/حمله تروریستی/سپاه قدس

جزئیات تازه از انفجار امروز دمشق / اسرائیل به سوریه حمله کرد

رسانه ها از شنیده شدن صدای انفجار در غرب دمشق خبر دادند و هنوز به خسارت‌های احتمالی آن اشاره ای نشده است.

بین‌الملل جزئیات تازه از انفجار امروز دمشق / اسرائیل به سوریه حمله کرد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) انفجار در دمشق را تأیید کرد و گزارش داد که به احتمال زیاد این انفجار ناشی از حمله هوایی رژیم اسرائیل به منطقه مسکونی المزه در غرب دمشق است.

این خبرگزاری به جزئیات بیشتر این خبر و نیز خسارت‌های احتمالی آن اشاره ای نکرد.

شهادت فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه و جانشین وی در حمله امروز اسرائیل به دمشق اعلام شد. ۲ مقام ارشد نیروی قدس سپاه در حمله اسرائیل به سوریه به شهادت رسیدند. شهادت فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه و جانشین وی در حمله امروز اسرائیل به دمشق اعلام شد.

سردار صادق امیدزاده معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) به شهادت رسیدند. به نظر می رسد این عالی ترین فرماندهان سپاه است که در سوریه مورد هدف اسرائیل قرار می گیرد.

سپاه قدس، یکی از نیروهای پنجگاه سپاه پاسداران است که ماموریت های برون مرزی را برعهده دارد.

الجزیره هم به نقل از منابع محلی گزارش داد:‌ ۴ نفر در حمله اسرائیل به دمشق کشته شدند.

به گفته منابع محلی در این حمله هوایی، یک ساختمان مسکونی در منطقه المزه دمشق مورد هدف قرار گرفت و به شدت تخریب شد.

هنوز آمار رسمی از تعداد شهدا و هویت آنها منتشر نشده اما منابع محلی از کشته شدن چند نفر در این حمله خبر می دهند. المزه یکی از مناطق مهم دمشق است که ساختمان ها و مراکز مهم حکومتی درمحدوده آن قرار دارد.

خبرنگار صداوسیما در دمشق: ساختمان مسکونی که امروز در دمشق مورد هدف قرار گرفته بود محل اسکان مستشاران نظامی ایران بود. در این حمله ۴ نفر به شهادت رسیدند و یک نفر زخمی شد.

در پی شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران بیانیه‌ای منتشر کرد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیرو‌های سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها