|
کدخبر: 172283

ارتش یمن: سطح شکنندگی گنبد آهنی برملا شد

سخنگوی ارتش یمن در گفت‌وگو با النشره اظهار کرد: درباره تنش رژیم صهیونیستی و پاسخ مبارک فلسطین به رژیم اشغالگر محور مقاومت در ارتباط مستمر است.

بین‌الملل ارتش یمن: سطح شکنندگی گنبد آهنی برملا شد

سرهنگ عزیز راشد، سخنگوی ارتش یمن در این گفت‌وگو تاکید کرد: به عنوان نظامیان پاسخ‌مان باید طبق دستورات رهبری باشد و باید طرحی حساب شده و دقیق در سطح محور مقاومت و ارزیابی موقعیت و اتحاد اتاق‌های تماس و آمادگی برای طرح‌های تاکتیکی و استراتژیکی جهت تعیین وقت و زمان مناسب در صورت تنش اسرائیلی خارج از عرف و قوانین بین‌المللی تدوین کنیم. در این صورت پاسخ ما ضروروی و تحمیلی و با راهکارهای مناسب و لازم خواهد بود.

سرهنگ راشد تاکید کرد: ارتش معتقد است، مقاومت فلسطین وظیفه خود را انجام داده و دشمن صهیونیستی را در وضعیت دشواری قرار داده است. سطح شکنندگی دفاع هوایی و گنبد کارتنی این رژیم که به آن می‌بالد، برملا شد؛ سطح دفاعی که ائتلاف سعودی و اماراتی را به سازش خفت‌بار به طمع قدرت نظامی رژیم صهیونیستی به خصوص درباره گنبد آهنین برای دستیابی و خرید آنها به منظور رهگیری موشک‌های ارتش یمن واداشت. ائتلاف سعودی بعد از شکست سامانه‌های دفاعی‌اش در برابر شایستگی ارتش یمن به فکر خرید گنبد آهنین افتاده است.

او اشاره کرد: می‌توانیم بگوییم اسرائیل با سازش جدید با اعراب خلیج فارس به اردک لنگی می‌ماند که در تیررس شکارچیان است. محور مقاومت در زمان و مکان خود موضع مناسبی برای پاسخ‌ اسرائیلی‌ها خواهد گرفت.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر