|
کدخبر: 155878

یک فرود اضطراری دیگر برای هواپیمای بوئینگ ۷۵۷

تنها دو روز پس از آنکه یکی از موتورهای هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۷۷ بر فراز شهر دنور امریکا منفجر شد، این بار هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ پرواز خطوط هوایی دلتا به دلیل خطر بالقوه نقص فنی یکی از موتورهای این هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

بین‌الملل یک فرود اضطراری دیگر برای هواپیمای بوئینگ ۷۵۷

هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ پرواز خطوط هوایی دلتا که روز دوشنبه از شهر آتلانتای امریکا به سمت سیاتل در حرکت بود به دلیل خطر بالقوه نقص فنی یکی از موتورهای این هواپیما در شهر سالت لیک مجبور به فرود اضطراری شد.

سخنگوی دلتا به فاکس نیوز گفت: پرواز ۲۱۲۳ "در فرودگاه بین‌المللی سالت لیک سیتی" بدون هیچ گونه حادثه‌ای به زمین نشست و با استفاده از نیروی محرکه خود تا گیت مسافران را هدایت کرد.

این شرکت هواپیمایی افزود: ما در تلاش هستیم تا با یک پرواز دیگر مسافران را به مقصد برسانیم. ما از هرگونه تأخیر و مشکل پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.

به گفته رسانه‌های امریکایی، ۱۲۸ نفر سوار بر این هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ بودند و هیچ گونه جراحتی گزارش نشده است.

فرود اضطراری این هواپیمای بوئینگ فقط چند روز پس از آن صورت گرفت که موتور یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ که از دنور به هونولولو سفر می‌کرد، منفجر شد و مجبور به فرود اضطراری شد.

پرواز ۳۲۸ خطوط هوایی یونایتد پس از آنکه موتور سمت راست آن از کار افتاد و در شعله‌های آتش شعله ور شد، به سرعت ارتفاع خود را از دست داد و قطعات عظیمی از محفظه موتور و قطعات فایبرگلاس آن به محله‌های شمالی کلرادو سقوط کرد.

 مقامات اعلام کردند که از میان ۲۳۱ مسافر و ۱۰ خدمه موجود در این هواپیما یا محوطه‌ای که قطعات آنجا سقوط کرده، هیچ مصدومی گزارش نشده است.

تحقیقات مربوط به این حادثه توسط شورای ملی ایمنی حمل‌ونقل ملی امریکا در حال انجام است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها