|
کدخبر: 141569

اظهار نظر عجیب ترامپ درباره واکسن کرونا

رئیس‌جمهور امریکا گزارشی مبنی بر اینکه کارمندان ارشد کاخ سفید از نخستین کسانی هستند که واکسن ویروس کرونا را دریافت می‌کنند، رد کرد و گفت که قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک واکسیناسیون شود.

بین‌الملل اظهار نظر عجیب ترامپ درباره واکسن کرونا

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری امریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک واکسیناسیون شود.

او در توئیتی نوشت: افرادی که در کاخ سفید کار می‌کنند باید واکسن را وقت دیگری در ادامه برنامه توزیع واکسن کرونا دریافت کنند، مگر آنکه به طور خاص (به دریافت آن) نیاز داشته باشند. درخواست کرده‌ام که این اصلاحات انجام گیرد. قرار نیست که واکسن بزنم، اما مشتاقانه منتظرم که در زمان مناسب این کار را انجام دهم. متشکرم.

وی گفته است که قبلاً به این بیماری مبتلا شده است و قرار نیست او نیز واکسن دریافت کند.

یاد آور می‌شود پس از تهدید رئیس سازمان غذا و داروی امریکا از سوی کاخ سفید برای تایید واکسن کرونای شرکت فایزر، این سازمان مجوز استفاده از این واکسن را صادر کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که امریکا بیشترین آمار کشته‌ها در پی شیوع ویروس کرونا را داراست و با صدور این مجوز قرار است در کمتر از ۲۴ ساعت نخستین تزریق واکسن کرونا در این کشور انجام شود.

امریکا روز جمعه، مرگبارترین روز کرونایی خود را از آغاز این همه گیری به ثبت رساند. این کشور روز جمعه مرگ ۳ هزار ۳۰۹ نفر را بر اثر کرونا به ثبت رساند که بیشترین آمار مرگ و میر ظرف یک روز، از زمان آغاز همه گیری کرونا به حساب می‌آید. این در حالی است رسانه‌های خبری اعلام کردند مقامات امریکا مجوز استفاده از واکسن فایزر را صادر کرده‌اند و انتظار می‌رود ظرف روز‌های آتی، استفاده از آن آغاز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها