|
کدخبر: 248977

آمار کلی از معاملات بورس در سال جاری

بیش از ۱۵۵۶میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۳۳روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۵۵۶میلیارد و ۳۰۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۹۸۸هزار و ۱۳۵میلیارد ریال در بیش از ۱۴۹میلیون و ۴۱۷هزار و ۶۲۳دفعه طی ۲۳۳روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۷۵میلیارد و ۳۷۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۹۹۶هزار و ۴۲۵میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۳۳روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۴۰هزار و ۶۴۲واحد افزایش، معادل ۳.۱۱درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۴۸هزار و ۳۴۹واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۹۷هزار و ۱۱۰واحد کاهش، معادل ۲۲.۰۸درصد افت کرده و رقم ۳۴۲هزار و ۶۹۱واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۷۵هزار و ۶۲۱واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۴۴هزار و ۷۲۱واحد و شاخص بازار دوم با ۶۴هزار و ۲۴۷واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۳۸هزار و ۵۰۱واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۸۰درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۲.۴۷درصد افت همراه شده‌اند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها