|
کدخبر: 219186

کدام نمادها بیشترین افزایش سهام را داشتند؟ (یک آذر)

افراد حقیقی امروز ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام بانک ملت بود.

در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۹۹۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۷۸درصد یعنی سه هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وبملت»، «شفن» و «شستا» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «خبهمن»، «فسبزوار» و «شبندر» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری بانک ملت معادل ۴۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی گروه بهمن با برتری ۲۱میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۴۰میلیارد تومان بود.

حقیقی+حقوقی+00.09.01

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    نماد فرابورس که هر روز و هر روز منفی و نزولی هست. چه بورس مثبت و صعودی باشه و چه منفی و نزولی . در هر صورت که باشه نماد فرابورس منفی و نزولی هست. ما که با ۷۰ درصد ضرر و زیان پول خودمون را از این قمار خونه ، نکبت خونه . دزد خونه و مکانی که پولها و سرمایه های مردم را می سوزانند کشیدیم بیرون. اگه پِشگل هم خریده بودیم سرمایه مون تاکنون ۴ برابر شده بود . بعد از ۳ سال پولمون را با ۷۰ درصد ضرر و زیان کشیدیم بیرون و اینقدر این طرف و اون طرف حرفم را میزنم تا همه پولشون را از بورس بکشند بیرون کما اینکه چنین کاری هم دارند می کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها