|
کدخبر: 218786

پیش بینی مهم برای بورس بازان

شاخص کل در میانه بازار امروز با ۰٫۰۳ درصد افت در محدوده یک میلیون ۳۸۳ واحد قرار دارد. این در حالی است که بازار سهام امروز را با روند مثبت شروع کرده بود.

بورس در حالی مجددا منفی شد که گروه خودرو و قطعات همچنان سبز به کار خود ادامه می‌دهد. تقریبا سایر لیدرهای بازار قرمزپوش شدند. به نظر می‌رسد بازار سهام روند نوسانی خود را ادامه داده و با توجه به حجم پایین معاملات امروز نیز منفی به کار خود پایان دهد.

مصطفی مجد، کارشناس بازار سهام گفت: وضعیت بازار سهام امروز متعادل است و این تعادل تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد یافت. تا پایان آذرماه انتظار رشد خاصی را در بازار نداریم اما بعد از آن تحرکات مثبتی در بورس پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ سهام ارزنده در بازار سرمایه وجود دارند که به لحاظ بنیادی دارای ارزندگی مطلق هستند.

مجد به مشکلات بازار سهام اشاره و خاطرنشان کرد: البته که فعالان بازار سهام حق دارند از بروز مشکلاتی چون قطع گاز و برق صنایع مختلف، قیمت‌گذاری‌های دستوری و … ناراحت باشند اما این موارد دلیلی برای ارزنده نبودن بازار نیست.

این کارشناس بازار سهام اظهار کرد: در حال حاضر بازار از فروشنده خالی است. در این شرایط و با این قیمت‌ ها افراد به سمت صف فروش نخواهند رفت. مشکل حال حاضر بازار سهام کمبود تقاضا است. پول هست اما بورس نیازمند دلگرمی و اطمینان خاطر است.

مجد گفت: پیش‌بینی من این است که از ابتدای دی ماه بازار سهام با رشد مواجه شده و عدد شاخص کل وارد کانال ۱٫۵ میلیون واحد شود.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها