|
کدخبر: 215315

توجه به این بازار اقتصاد کشور را متحول می کند

یک کارشناس بازار سرمایه در سلسله توئیت هایی اهمیت بازار سرمایه را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: فرابورس ایران می تواند مبدا تحول اقتصاد کشور باشد.

مهدی رباطی در این باره نوشت: فرابورس هر چند همنام بورس است ولی حیطه فعالیت بسیار گسترده ای می تواند داشته باشد که در بورس ممکن نیست و تاکنون به آن توجه جدی نشده، فراز و فرودهایی چون مسیر هدایت نقدینگی کشور به سمت فعالیتهای مولد تولیدی و حتی ساماندهی نقدینگی که به سمت سفته بازی می رود.

همچنین با اشاره به این که معاملات مسکن و رمزارز از این بازار می گذرد، عنوان کرد: به چه دلیل معاملات رمزارزها و سایر معاملات بازارهای ثانویه باید خارج از فرابورس دنبال شوند. به چه دلیل مسیر عرضه اولیه شرکتها باید بیش از یکماه باشد و بسیاری چراهای دیگر که اگر پاسخ داده شوند می تواند رونق اقتصادی ایجاد کند.

به اعتقاد این کارشناس بازار سرمایه دولت محترم و جناب آقای رییسی از این مسیر و توجه جدی به فرابورس می توانند اقتصاد کشور را متحول کرده و بازار سرمایه را به صورت اساسی تقویت نموده و همچنین تامین مالی قابل توجهی برای دولت فراهم نماید. موضوعی تخصصی که نیازمند انتصابات دقیق و کارشناسی در این حوزه است.

 

منبع: مهر
  • حداقل بگیر بدبخت تامین اجتماعی ارسالی در

    سگ تواین وعده وعید های انجام نشدنی از عی د 1400 تا بحال افزایش قیمتها شروع شده وت مام هم نمیشود انگار که تو افزایش اجناس م سابقه گرانی گذاشتند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها