|
کدخبر: 201056

نمادهای برتر در معاملات امروز بورس + جدول

امروز معامله‌گرها ۱۲۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۷.۳درصد از کل سهام کماسه معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود ۵هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شستا»، «شپنا»، «شبندر» و «کماسه» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۱۲۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۱۱۵میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری (کماسه) با رشد ۲۱.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۶۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۵۰۰یلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۷.۳درصد از کل سهام کماسه معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۴.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۷۵نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.06.24

رتبه+بندی+ارزش+معاملات+00.06.24.gif

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها