|
کدخبر: 213702

این نمادها بیشترین افزایش سهام را داشتند + جدول

امروز معامله‌گرها ۱۱۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۲.۲درصد از کل سهام پتروشیمی آبادان معامله شد.

 روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۱۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شبندر»، «فولاد»، «فرابورس» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۱۱۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس پس از معاملاتی به ارزش ۱۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۳۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۳۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۲درصد از کل سهام پتروشیمی آبادان (شپترو) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۲.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۳نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.08.11

رتبه+بندی+ارزش+معاملات+00.08.11.gif

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر