|
کدخبر: 214867

این نمادها بیشترین افزایش سهام را داشتند (۱۶ آبان)

افراد حقیقی امروز ۵۰۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فولاد مبارکه اصفهان بود.

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۵۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۲۵۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۶درصد یعنی هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هشت درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «خدمات فنی و مهندسی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «خساپا»، «خودرو» و «رمپنا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۶۲میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سایپا با برتری ۱۷میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۹۰میلیارد تومان بود.

حقیقی+حقوقی+00.08.16

تغییر+مالکیت+صنایع+0.08.16

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها