|
کدخبر: 214517

این نمادها بیشترین افزایش سهام را داشتند + جدول

افراد حقیقی امروز ۴۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بود.

در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۴۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۹درصد یعنی چهار هزار و ۱۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۹درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فرآورده‌های نفتی» و «شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ماشین‌آلات و تجهیزات» و «واسطه‌گری‌های مالی و پولی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شستا»، «شپنا» و «نوری» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «فجهان»، «کحافظح» و «تپکو» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی معادل ۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی مجتمع جهان فولاد سیرجان    با برتری ۱۴میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۹۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۴۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۱۴۰میلیارد تومان بود.

حقیقی+حقوقی+00.08.15

تغییر+مالکیت+صنایع+0.08.15

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر