|
کدخبر: 214585

پیش بینی مهم از بورس فردا (۱۶ آبان)

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز روند صعودی داشته و بین ۲۰ تا ۳۵ هزار واحد صعودکند نمادهای گروه خودرویی و پالایشی نیز احتمالاً روند پر قدرت خود را حفظ کنند.

«ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: هفته گذشته حجم مبنا سهم‌های بازار در صف فروش پر نمی‌شد و امروز همان شرکت‌ها در صف خرید بوده که در کمتر از سه روز گذشته فعالیت آنها تغییر محسوسی نداشته است.

بازار به روند صعودی بازگشته است و پیش بینی می‌شود این روند صعودی ادامه یابد اما دلیل این رفتار هیجانی معامله گران مشخص نیست، نشستن در صف خرید و یا فروش در بازار سرمایه به طور کلی کار صحیحی نیست.

هفته گذشته گفته شد برخی از شرکت‌ها با پی بر ای پنج واحد معامله می‌شوند اما در صف فروش هستند و این رفتار معامله گران توجیه منطقی ندارد.

روند بازار بهتر شده و حجم و ارزش معاملات نیز بهبود یافته است، وعده‌هایی در خصوص تزریق ۱۵۰ میلیون دلار نیز داده شده که نشان می‌دهد پس از یک سال و نیم دولت در حال اجرای قانون است.

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز روند صعودی داشته و بین ۲۰ تا ۳۵ هزار واحد صعود کند. نمادهای گروه خودرویی و پالایشی نیز احتمالاً روند پر قدرت خود را حفظ کنند.

 

 

منبع: ایمنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها