|
کدخبر: 184236

رشد پالایشی یکم در روز درخشان بورس

در این گزارش به ارزش روز پالایشی یکم در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

بورس رشد پالایشی یکم در روز درخشان بورس

امروز سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ و در جریان معاملات بازار سهام ارزش معاملات صندوق پالایشی یکم با رشد روبرو شد،قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشدی در حدود ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۴۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین صندوق سرمایه گذاری یا ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند.

در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته در  حدود قیمت ۷ هزار و ۱۰۵ تومان معامله شد.

در همین راستا و در جریان معاملات بازار سرمایه شپنا از نماد‌های تاثیرگذار در جهش شاخص بود و باعث شد شاخص به محدوده یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحدی برسد. نماد پالایش با رشد ۱.۲۹ درصدی و با قیمت ۷۰۵۸۰ ریال امروز را به پایان رساند. ضمن اینکه شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع و متوقف است.

نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۳.۷۳ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۲.۲۱ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افزایش ۱.۴۱ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها