|
کدخبر: 168209

معاملات مشکوک دو بانک در بورس

در روز افت ۱۱ هزار و ۵۲۰ واحدی شاخص، دو بانک، سرمایه گذاری صدر تامین و دو شرکت از گروه فلزات اساسی به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس معاملات مشکوک دو بانک در بورس

در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام همسو با روزهای گذشته با افت قیمت ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۱۱ هزار و ۵۲۰ واحدی، کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزارتایی را هم از دست داد.

به این ترتیب، بیش از ۳ و ۱.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک تجارت، بانک ملت، بانک صادرات، بانک کار آفرین به همراه حق تقدم سهام تامین سرمایه نوین با داد و ستد ۲۱۸، ۱۳۵، ۹۸، ۸۹ و ۷۴ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۹ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، گروه پاکشو حاضر در بازار دوم بورس با افت ۲.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۳۰ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بانک کارآفرین، کشت و صنعت و دامپروری پارس، بهداشتی ساینا، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان، سرمایه گذاری پویا، پدیده شیمی قرن، آهن و فولاد میلاد، نورد آلومینیوم، سرمایه گذاری صدر تامین، تولید نیروی برق دماوند، سیمان ممتازان کرمان، فولاد سپید فراب کویر، بانک گردشگری و مهندسی و ساختمان صنایع نفت مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک کارآفرین و گردشگری، سرمایه گذاری صدر تامین، دو شرکت از گروه فلزات اساسی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها