|
کدخبر: 167140

خبر جدید از جلسه سران قوا برای بررسی وضعیت بورس

جلسه سران سه قوه که قرار بود با محوریت بررسی شرایط بورس روز گذشته برپا شود، برگزار نشد.

بورس خبر جدید از جلسه سران قوا برای بررسی وضعیت بورس

در حالی که حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه دو روز پیش مجلس از برگزاری جلسه سران سه قوه با محوریت بررسی شرایط بورس در روز دوشنبه خبر داده بود و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نیز قول پیگیری مطالبات سهامداران را داده بود، این جلسه برگزار نشد.

قالیباف در این رابطه گفته بود از آنجا که بورس موضوع مهمی است، با اولویت در دستور نخستین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا است. بنابراین به همه همکاران و مردم اطمینان می‌دهم همه سعی و تلاش را بکار گیریم تا بتوانیم با تصمیماتی به بورس کمک کرده و نگرانی سهامداران را برطرف کنیم.

این در حالی است که روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که در آستانه برگزاری جلسه دیروز(دوشنبه) سران سه قوه درباره بورس، پیشنهادات گروهی از مدیران و فعالان خبره از طریق تماس تلفنی و پیام به دو نفر از نزدیکان سران قوا ارائه شد که محور خواسته‌های فعالان خبره و پیشکسوت و قدیمی بازار سرمایه شامل مواردی چون تزریق نقدینگی، کاهش نرخ سود بانکی، ارائه مشوق‌ها مالیاتی به شرکت ها، بازگشت بخشی از درآمد ۵۲ هزار میلیارد تومانی سال گذشته دولت از بورس، تعیین تکلیف سهام عدالت و مشخص کردن نرخ تقریبی ارز و نرخ تسعیر ارز، استقلال بازار سرمایه و حضور رئیس سازمان بورس در هیات دولت، عمل به وعده سال گذشته تزریق منابعی از صندوق توسعه ملی، آزادسازی قیمت‌ها در بورس کالا و نرخ خودرو، فروش اوراق در بازار توسط دولت با هدف خرید سهام، اصلاح قانون تجارت و... بوده است.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    منم بودم وقتی پول خوردم جلسه برگزار نمیکردم. فکر می‌کنند مردم احمقند

  • احمد ارسالی در

    آفرین اگر واقعا سران سه قوه به این توصیه ها به صورت جدی عمل کنن مشکل بورس به زودی حل میشه و با توجه به خبرهای خوبی که از مذاکرات میرسه میتونیم به بورس امیدوار بشیم

  • بنده خدا ارسالی در

    اگه میخاین بورس راه بیفته کارمزد معاملات را یا بردارید یا بسیار کم کنید

  • ح ارسالی در

    با سلام ‌...خواهشا پول فروش ۶۰ درصد سهام که فروختیم واریز کنید الان چهار ماه بیش تره فروختیم هیچ واریزی ندارد از فروش ۶۰د رصدمون لطفا پول فروش ۶۰درصدمون واریز کنی د براش بد جور نیاز داریم ممنون ... فروخت یم چون واقعا به اون پول نیاز داشتیم از م سعولان محترم تقاظای آجزانه میکنم نصبت به واریز پول فروش سهام عدالتمان توجه کنند واریز بشه با پول فروش سهام فروختمون مشگل مان حل بشه سپاسگزارم شما را یخدا یه کاری کنید منه معلول با ۷۳۰۰۰هزار ماهیانه جلو ی پنج نفره عضو خانواده شزمنده نشم....

ارسال نظر