|
کدخبر: 162241

شبندر به صعود خود ادامه خواهد داد؟

شبندر امروز ۷ فروردین ۹۹ را با صف فروش آغاز کرد و با اینکه طی بازار روبار هم صف فروش سهم جمع شد، اما هربار با فشار فروشندگان دوباره به صف فروش رسید. روند صعود شبندر ادامه خواهد یافت؟

بورس شبندر به صعود خود ادامه خواهد داد؟

شبندر امروز ۷ فروردین ۹۹ را با صف فروش آغاز کرد و با اینکه طی بازار روبار هم صف فروش سهم جمع شد، اما هربار با فشار فروشندگان دوباره به صف فروش رسید و تا پایان بازار صف فروش سهم باقی ماند و در پایان با معامله نزدیک به ۳۳ میلیون برگه سهم و پایانی منفی ۱.۹ درصد بسته شد.

شبندر از کف تاریخی خود در ۱۷۴۰ تومان در گام اول تا فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر در ۲۳۰۰ تومان را ریکاور کرده است و پس از آن با اندکی استراحت دوباره روند صعودی خود را در پیش گرفته است و در صدد رسیدن به فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر در ۳۴۰۰ تومان می‌باشد و تا زمانی که خط روند صعودی محفوظ بماند سهم شانس رسیدن به آن را دارد

در غیر این صورت نرخ بار دیگر می‌تواند تا محدوده‌ی ۲۳۰۰ تومان در فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر پایین بیاید از این خرید در این محدوده تا زمانی که اصلاح سهم پایان نیافته می‌تواند با ریسک کاهش نرخ مواجه شود و خرید منطقی در محدوده ۲۳۰۰ تومان دوباره توصیه می‌شود.

 

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها