|
کدخبر: 159712

ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر روند نوسانی بازار سرمایه در هفته جاری نوسانی بود و در حالی که ارزش واقعی سهام با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان در اواسط هفته به بیش از ۱۰ میلیون تومان رسیده بود دوباره روز چهارشنبه به زیر ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت.

بورس ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی چقدر شد؟

پس از آزاد‌سازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

براین اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان در روز شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۷ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، در روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بود.

همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی از روز شنبه ۱۶ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه به ترتیب ۹ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، ۱۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان نرخ داشت.

ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ترتیب هشت میلیون و ۸۱۰ هزار تومان، هشت میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان، ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان نرخ داشت.

منبع: صدای بورس

ارسال نظر