|
کدخبر: 157152

خبری مثبت برای بورس

هر ساله یکی از عواملی که فشار فروش در پایان سال در بازار سهام را افزایش می‌داد، تسویه اعتبارات توسط کارگزاری‌ها بود. حال دبیر کل کانون کارگزاران بورس خبر داد الزامی برای تسویه اعتبارات تا پایان سال نیست.

بورس خبری مثبت برای بورس

وی افزود: طبق مقررات موجود در بازار سرمایه، کارگزاری های فعال در بازار الزامی برای تسویه اعتبارات خود در پایان سال مالی ندارند. بنابراین هر شرکت کارگزاری در صورت تمایل می تواند تصمیم به تسویه اعتبارات مشتریان خود بگیرد یا مهلت بیشتری برای در اختیار داشتن اعتبارات، به آنها دهد.


 

منبع: سنا
  • ناشناس ارسالی در

    اینا باز هم نمی تواند اعتماد مردم به ب ورس را جلب کنه.بورس تا ۵۰۰ هزار واحد سق وط خواهد کرد.

  • ناشناس ارسالی در

    صحبتها محافظه کارانه است منصفانه موضع نمی گیرند عادلانه این بود تمام طرفهای برجام یکصدا ترک کننده برجام و بی خیالی مماشات اروپا در تعهدات خود را محکوم می کردند و ترک کننده برجام را وادار به برگشتن و جبران خسارات و جلب رضایت ایران می کردند در حالیکه اینها فقط برجام را صرفا برای سرگرمی و تمسخر ایران طراحی کرده بودند

  • ناشناس ارسالی در

    اگر دامنه نوسان را روی ۰ و مثبت ۱۰ بگذار یم دیگر فروش سهام مفهومی ندارد و مردم بر ای نمادهایی که در مثبت ۱۰ هستند صف می بن دند و اعتماد به بازار برمی گردد اما برای اجرای این مدل سازمان بورس باید شرکت ها را بر اساس ارزندگی سطح بندی کند و سپس از منفی ۱ تا مثبت ۱۰ برای آنها ارزش گذاری کند مثلا بر اساس ep هرشرکت و چون سود تضم ین شده پول فراوان به سمت نمادهای شاخص سا ز و ارزشمند سرازیر خواهد شد و همه نمادها چون سود دارند تقاظا به طرفشان هدایت و و قتی سر ریز از مثبت ۱۰ به ۹ و به ۸ و .... ادامه پیدا خواهد کرد لطفا برای نجات بورس و اعتماد مردم به این پیشنهاد فکر کنید

  • ناشناس ارسالی در

    اون ۲۵۰۰ هزار میلیارد تومان چند وقت پیش و این ۹۰۰۰ میلیارد تومانی که دیشب شورای بورس تصویب کردند به بورس تزریق شود تا وض عیت بورس بهتر بشه آیا تاثیری داشت؟؟ مسل ما" که نداشته و اون مبلغ قبلی (۲۵۰ ۰)هزار میلیارد و این ۹۰۰۰ میلیارد تومان رو حقوقی ها خوردن و رفت.بورس هم همچنان قرمز و نزولی خواهد بود.

  • سید حسین ارسالی در

    هر چه سریعتر سهام خود را بفروشید تا بیشتر از اینها ضرر نکرده اید.

  • ناشناس ارسالی در

    اگر کسی دروغ بگوید - اگر کسی خیانت بکند - اگر کسی با حیله نیرنگ پول یک نفر را غ ارت بکند - اگر مدیری بی کفایت باشد و از تعهدات خود باز بما ند - اگر کسی از رانت اطلاعاتی استفاده بکند و بنفع خود سر کسی کلاه بگذارد - اگر کسی با اخلال در قیمت ا رز و سکه و مواد غذایی و دارو و لاستیک و نهاده دامی و مسکن و روغن و انسولین جان مردم و امنیت اجتماعی یک یا چند نفر را بخ طر بیاندازد باید محاکمه و اعدام گردد . < br /> حالا شما بگویید که اگر رئیس جمهور کشور این کارها را نه با یک یا چند نفر بل که به 70 میلیون ایرانی در سطح وسیع انجام بدهد تکلیف چیست ؟
    به کجا و چه کس ی م یتوانیم شکایت بکنیم ؟
    رای داد یم تا به آقایی برسد - میلیاردها توما ن م نفعت مادی ببرد - خود و خانواده و هفت نسل پیش و پس از خودش را به رفاه ابدی برساند و بجای سپاسگذاری و خدمت به مردم این بلا یی که سرما آورده است آیا انصاف است ؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • امیر ارسالی در

    بورس ورشکست شد تمام

  • صمد ارسالی در

    همه میدونن چرا نام چوپان دروغگو ماندگار شد چون از اعتماد مردم سو استفاده کرد

  • ناشناس ارسالی در

    چرا امریکا اصرار به برگشتن به برجام دارد ؟! زیرا در غیر اینصورت ایران با غنی سازی بالای ۲۰ درصد بازار غرب را در خاورمیان و دنیا تصاحب خواهد کرد بمب اتم بهانه امر یکا و غرب است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها