|
کدخبر: 156852

معاملات مشکوک یک بانک در بورس امروز

در روز افت ۸۶۰۱ واحدی شاخص، بانک فرابورسی، دو پتروشیمی و یک پالایشی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس معاملات مشکوک یک بانک در بورس امروز

در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام در ادامه روند روزهای اخیر پرعرضه در معاملات اکثر گروه ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۸۶۰۱ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۱۸۵ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۲.۴ هزار و ۲.۲ میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به اپال کانی پارس، هتل پارسیان کوثر اصفهان، بانک اقتصاد نوین، فولاد مبارکه به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۳۱۶، ۱۱۰، ۱۰۷، ۷۷ و ۶۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۷ تا یک برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت آذریت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد اندک قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۲۰۰ هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های داروسازی سبحان انکولوژی، پشم شیشه ایران، پتروشیمی آبادان، کیمیدارو، تجارت الکترونیک پارسیان، هتل پارسیان کوثر اصفهان، داروسازی اکسیر، توسعه بین المللی پدیده شاندیز، پتروشیمی اصفهان، ایران مرینوس، بانک سامان، سیمان صوفیان، سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان و پالایشگاه لاوان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک سامان ، دو پتروشیمی، یک پالایشی به همراه ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر