|
کدخبر: 154163

سود خوب در جیب این بورس بازان

امروز سهامداران شرکت‌های سپنتا، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و حمل‌ونقل پتروشیمی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۷هزار و ۳۰۶واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۷هزار و ۶۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۹۶۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۷هزار و ۶۹۰میلیارد تومان در ۷۸۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سپنتا، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و حمل‌ونقل پتروشیمی بیشترین رشد نرخ را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران تایر، سالمین و سیمان اصفهان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۲۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷هزار و ۳۶۱میلیارد تومان در ۴۰۷هزار نوبت، آیفکس ۸۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۳۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید مولد نیروگاهی جهرم، هتل پارسیان کوثر اصفهان و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش نرخ را داشتند.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    فقطکشیدن پای شمابه بورس و خالی کردن جیب شمادولت پول نداردمجبوره ازبورس دربیا ور د

  • شاکرناصری شاکرناصری ارسالی در

    ثبت نام جدید سهام عدالت بانک ملت شماره ملی ۱۷۵۶۵۳۳۸۵۷شماره تلفن همراه ۰۹۳۸۱۴۴۲۹۷۵واریز بانک ملت سرپرستان خانوار ۵نفر بدکار هستم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها