|
کدخبر: 152168

وعده شیرین دژپسند به سهامداران بورسی

سید غنی نظری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد و امور دارایی پیرامون شرایط نابسامان بازار بورس قول دادند تا تدبیری در بازار سرمایه به کار گرفته شود که سرمایه‌های مردم از بین نرود.

بورس وعده شیرین دژپسند به سهامداران بورسی

سید غنی نظری با اشاره به شرایط فعلی بازار سرمایه در کشور گفت: وزیر اقتصاد و امور دارایی پیرامون شرایط نابسامان بازار بورس قول دادند تا تدبیری در بازار سرمایه به کار گرفته شود که سرمایه‌های مردم از بین نرود.

وی تأکید کرد: وزیر اقتصاد در جلسات کمیسیون اقتصادی این قول را مطرح کرد و البته این کمیسیون پیگیر اوضاع نابسامان بازار بورس خواهد بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به اعتقاد بنده اگر حقوقی های بازار سرمایه همکاری لازم را داشته باشند وضعیت بازار سرمایه مناسب خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس جهت استیضاح وزیر اقتصاد تصریح کرد: به اعتقاد بنده در حال حاضر فرصت و زمان استیضاح وجود ندارد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: حتی اگر ما امروز اقدام به استیضاح وزیر اقتصاد کردیم به نظر نمی‌رسد فرد جایگزین بتواند در چهار ماه آینده اقدامات رو به جلویی انجام دهد.

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    اگر توجه دولت فقط به بورس باشد و حمایت بی اندزه به بورس شود تمام اقتصاد بهم میخورد و کل جامعه به ورطه نابودی خواهدرسید مواظب باشد دیگر با بورس بازی نکنید بحال خودش بگذارینش هرکس به سهمی ضرر کند بهتر است که کل مملکت به جالش جدی برسد . به کارهای اصولی تر جامعه رسیدگی شود .

  • حامد ارسالی در

    معلومه ازخودشونی .

  • ناشناس ارسالی در

    مجلس هم از بورس حمایت نمی کند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها