|
کدخبر: 147580

نماد ۱۵ شرکت بورسی بسته شد

نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده، ۵ شرکت به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و ۳ نماد هم مشمول تعلیق شدند.

بورس نماد ۱۵ شرکت بورسی بسته شد

در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص بورس در ادامه سیر نزولی روزهای اخیر با سقوط بیش از ۳۰ هزار و ۵۲۸ واحدی به ۱.۲۳ میلیونی رسیده، ۱۸ نماد بورسی و فرابورسی متوقف شد.

براساس این گزاش نماد معاملاتی سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، افست، روز دارو، نوسازی و ساختمان تهران، ماشین‌سازی اراک و ۵ شرکت سرمایه‌گذاری استان اردبیل، یزد، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد و آذربایجان شرقی برای مجمع سالانه و فوق العاده و حق تقدم شیشه همدان با توجه به پایان مهلت پذیره‌نویسی بسته شد.

همچنین در برابر لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی لنت‌ ترمزایران‌ به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، نماد سه شرکت سیمان‌ اصفهان‌ به دلیل وجود ظن، دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی تا ۲۹ دی، داروسازی‌ اسوه‌ به سبب لزوم بررسی بیشتر تا ۷ بهمن و سرمایه‌گذاری استان گلستان تا ۸ بهمن تعلیق شد.

نماد شرکت‌های پگاه‌ آذربایجان‌ غربی‌، گروه‌ صنعتی‌ بارز، کابل‌ البرز و صنعتی مینو به علت اعلام رویدادی مهم برای یک روز و صدرا برای دو روز کاری بسته شد.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر