|
کدخبر: 144503

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

بورس به شدت ریخت+ نمادهای تاثیرگذار

​شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۹ دی و در پایان معاملات با رشد منفی ۲۵ هزار و ۱۶۸ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۴۴ واحد رسید.

بورس بورس به شدت ریخت+ نمادهای تاثیرگذار

شاخص هم وزن امروز نیز همانند شاخص کل رشد منفی داشت و با ۳ هزار و ۶۵۷ واحد عدد ۴۶۵ هزار و ۴۸۲ واحد را نشان داد.

بورس40

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۱۳۲ هزار و ۹۸۵ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای " فملی "، " شستا " و " فارس " به ترتیب با ۲۶۷۲، ۱۸۵۵ و ۱۸۰۸ واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

بورس50

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " کاما "، " شستا " و " شپنا " بودند.

  • ناشناس ارسالی در

    خدالعنت کند انهایی که بورس رادست کارمی ک نند اینها وجدان وشرف ندارنددارندبه اقتصا دکشورضررمی زنند

  • کارشناس ارسالی در

    بورس حالش خوب است. صبور باشید دارن در کف قیمت جم میکنند . حتی کشاورزی که گندم می کارد یک روزه به سود نمیرسد و مراحل استرس زایی را پشت سر میگذارد

  • امین ارسالی در

    پالایشی یکم و ثشاهد بی خبران نفروشید 3 برابرم شد نفروش . خبر از چیزیز نداری . انشالله نوسان گیران را مثل سلطان دلار و سکه و کاغذ میگیرند و به سزای عملشان و از حلقومشان چندین برابر میکشند. به امید پیگیری سربازان گمنام امام زمان . درباره این دو سهام دولتی و بچه های شهدا . یا بنت الحسین الشهیده .

  • به امید سربازان گمنام امام زمان ارسالی در

    گزارش داده شده انشالله این نوسان گیرای حقوقیرو که روی این دو سهم ثشاهد و پالایشی یکم دولت که با نوسان گیری که حقوقی هستند خواهند گرفت و به عنوان مفسد اقتصادی مثل سلطان دلار و کاغذ و سکه مجازات خواهند کرد . بکه چقدر ضرر به مردم خوشبین به دولت محترم بودند ِِ کدهاشون رو پیدا کنید . لبیک یا سربازان امام زمان . بحق بنت الحسین الشهیده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها