|
کدخبر: 144350

تحلیل یک نماد غذایی بورسی

غمارگ تقریباً صعود قیمتی خود را با پایان اصلاح بازار در ۲۰ آبان ماه آغاز کرد و این صعود قیمت یک ماهی به طول انجامید. چند روزی است که این نماد غذایی با اُفت قیمت مواجه شده است. روند نزولی تا کجا ادامه خواهد داشت؟

بورس تحلیل یک نماد غذایی بورسی

غمارگ معاملات امروز ۸ دی ۹۹ را با صف خرید آغاز کرد، اما خیلی زود با عرضه صف خرید متعادل شد. در پایان غمارگ با معامله کمی بیش از ۳۷ میلیون برگه سهم و پایانی مثبت ۳.۲ درصد مثبت به کار خود پایان داد.

حالا پرسش این است که در روز‌های آینده روند قیمتی غمارگ چگونه خواهد بود؟ زمان ورود به نماد غمارگ فرا رسیده است؟ تحلیل تکنیکال چه می‌گوید؟

پیش‌بینی قیمت غمارگ در روز‌های آینده بورس

غمارگ پس از نمایان شدن یک واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI، برگشت قیمت از حوالی ۲۱۰۰ تومان رو به بالا را شروع کرد و بلافاصله با کمترین زمان ممکن به فیبوی ۰.۲۳ و ۰.۳۸ اصلاح اخیر بر روی ۳۳۰۰ و ۴۰۰۰ تومان رسید. پس از آن با کمی استراحت دوباره روند رشد قیمت به سمت فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر برای تکمیل الگوی برگشتی کف دوقلو آغاز شد با این تفاوت که حرکت صعودی قیمت این بار با ظهور یک واگرایی منفی میان نمودار قیمت و اندیکاتور‌های RSI و MACD کند شد.

با توجه به موضوع واگرایی منفی ایجاد شده انتظار می‌رود که روند صعودی قیمت تغییر کند تا اینکه دوباره شرایط برای صعود مهیا شود. حمایت جدی سهم بر روی ۳۳۰۰ تومان قرار دارد.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر