|
کدخبر: 140676

تاثیر منفی این بازار بر بورس

در جریان معاملات امروز بازار سهام روند عرضه و تقاضا متعادل است و شاخص کل در محدوده‌ای جزئی نوسان می‌کند، اما روند صعودی بورس کی بازمی‌گردد؟

بورس تاثیر منفی این بازار بر بورس

در حالی که شاخص کل روندی نزولی دارد اما شاخص هم‌وزن بیش از ۱/۲ درصد رشد کرد و این نشانه خوبی برای بازار سهام است. عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با زمان بازگشت دوره صعودی بورس گفت: به نظر می‌رسد بازار سهام از اول هفته آینده روندی صعودی دارد و شاخص کل تا ۱/۷ میلیون به سادگی صعود خواهد کرد اما معاملات امروز متعادل خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با رقیب بازار سهام گفت: نرخ سود بانکی بیشترین تاثیر بر بازار سهام را دارد و باید سیاست بانک مرکزی در راستای کاهش نرخ سود بانکی باشد. درحال‌حاضر تمام بازارهای موازی با رکود مواجهه شدند و اگر نرخ سود بانکی نیز کاهش پیدا کند پول زیادی به بورس روانه می‌شود.

منبع: خبر ۲۴
  • ناشناس ارسالی در

    اگر جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا، قیم ت طلا و سکه رو علیرغم کاهش اونس جهانی و ثابت بودن قیمت دلار و یا حتی افزایش ناچ یز آن، قیمت طلا و سکه رو نجومی بالا نبر ه .هرچند اعضا و کارکنان اتحادیه طلا در ایران از رئیس گرفته تا آبدارچی و مستخد م آن ذی نفع هستند و دوس دارن که قیمت طلا و سکه رو بی ضابطه و بدون دلیل منطقی بال ا ببرن و کسی هم تو این کشور بر کار جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا، نظارتی نداره .اگه قیمت طلا و سکه نیز کاهش پیدا کنه ، سرمایه ها به سمت بورس که موتور اقتصاد کش ور هست سرازیر خواهد شد .انشاءالله.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها