|
کدخبر: 140660

این سهام امروز بیشترین سود را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، ایران تایر و قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های دکپسول، توسعه مسیر برق گیلان و صنعتی مینو فدک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بیشترین سود را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۲۲۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۶هزار و ۲۷۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۳میلیارد و ۳۱۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۵۹۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۹۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، ایران تایر و قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پست بانک ایران، نیرو کلر و سیمان سفید نی‌ریز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۷۸۳میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۵۴۳میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۷۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۴۳۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های دکپسول، توسعه مسیر برق گیلان و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، پتروشیمی مارون و معدنی کیمیای زنجان گستران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها