|
کدخبر: 139936

چند معامله مشکوک در بورس امروز!

در روز رشد ۳۲ هزار و ۴۲۹ واحدی شاخص، سه پتروشیمی، حضور سهم ورشکسته برای دومین روز متوالی، سه شرکت بیمه به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس چند معامله مشکوک در بورس امروز!

در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت نماگر بازار با رشد ۳۲ هزار و ۴۲۹ واحدی، کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزارتایی را دوباره پس گرفت و به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱۵.۹ و ۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به‌دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو و بانک تجارت با داد و ستد بیش از ۲.۵ و ۱.۳ میلیارد سهم و بانک پارسیان، بانک صادرات به همراه بانک ملت با تقاضای ۷۳۷، ۵۳۲ و ۴۲۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۹ تا هفت برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته‌اند.

در صدر این فهرست، شرکت پتروشیمی داراب حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت ۱.۶ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۲۰۷.۹ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت‌های بیمه حکمت صبا، سیمان مجد خواف، پتروشیمی فسا، پتروشیمی جهرم، فولاد افزا سپاهان، ساروج بوشهر، لوازم خانگی پارس، صنعتی دریایی ایران، کشتیرانی آریا، رهشاد سپاهان، سرمایه‌گذاری مسکن، لوله و تجهیزات سدید ( سهم ورشکسته حاضر در تابلو قرمز بازار پایه)، بیمه آسیا و بیمه رازی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

سه پتروشیمی، توالی حضور سهم ورشکسته، سه شرکت از صنعت بیمه به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها