|
کدخبر: 139902

این سهام بالاترین رشد را داشت!

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ریخته‌گری ایران، بهنوش ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران، برق و انرژی پیوندگستر پارس و کشت و صنعت دشت خرمدره در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام بالاترین رشد را داشت!

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۳۲هزار و ۴۲۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۳هزار و ۱۰۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۳میلیارد و ۳۱۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۵هزار و ۹۰۱میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۹۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع ریخته‌گری ایران، بهنوش ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های آلومراد، بانک سینا و ایران تایر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴میلیارد و ۴۰۶میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۴میلیارد تومان در ۱۱۱۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۹۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۲۰۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران، برق و انرژی پیوندگستر پارس و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، کشاورزی و دامپروری بینالود و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    وسپهر چه مرگشه! ؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها