|
کدخبر: 137979

رشد عالی نماد فولاد در بورس

در معاملات بورس امروز فملی با رشد سه درصدی قیمت ۲۷۶۵۰و فولاد با رشد پنج درصدی قیمت ۱۳،۷۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت‌ها به ترتیب حدود ۶۸۰و ۶۳۰میلیارد تومان بود.

بورس رشد عالی نماد فولاد در بورس

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی مس ایران با رشد سه درصدی و فولاد با رشد پنج درصدی مواجه شد. همچنین این دونماد، بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفتند.

فملی در آخرین معاملات خود، عدد ۲۷،۷۲۰ریال و سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان عدد ۱۳،۶۵۰را ثبت کردند که به ترتیب نسبت به روز گذشته فملی سه درصد و فولاد پنج درصد افزایش یافته است

سهام شرکت ملی مس ایران با جابه‌جایی حدود ۲۵۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با قیمت ۲۷۶۵۰آغاز خواهد کرد. همچنین حجم معاملات فولاد نیز به بیش از ۴۶۰میلیون رسید

ارزش معاملات امروز فملی حدود ۶۹۰میلیارد تومان بود. همچنین ۸۱درصد از سهام شرکت ملی مس ایران را حقیقی‌ها و ۱۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۲۲۰میلیون برگه سهم (۸۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۷میلیون برگه سهم (۱۱ درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

از سوی دیگر ۹۴درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و شش درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. همچنین در سمت فروش، شاهد فروش ۷۷درصدی حقیقی‌ها بودیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر