|
کدخبر: 137005

پیش بینی جذاب از بورس تا پایان سال

با توجه به شروع رشد بازار سهام به نظر می‌رسد دوره اصلاح بورس به پایان رسیده، اما آیا روند صعودی بورس شروع شده است؟

بورس پیش بینی جذاب از بورس تا پایان سال

در پی افزایش قیمت‌های جهانی و تثبیت قیمت دلار به نظر می‌رسد تقاضا به بازار سهام بازگشته است، اما بورس تا پایان سال چه می‌شود؟

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بورس تا دو ماه آینده گفت: با پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا بازارهای مالی و از جمله بورس انتظار ریزش قیمت دلار را دارند و با توجه به انتظار ریزش قیمت دلار به نظر می‌رسد فشار فروش در صنایع دلارمحور بیشتر باشد و صنایع ریالی و تک‌سهم‌ها روند بهتری داشته باشند. اما به عقیده بنده تا یکسال آینده در بحث مذاکره یا قیمت دلار اتفاق خاصی نمی‌افتد و بعد از گذشت یک یا دو ماه با توجه به اینکه ریزش قیمت دلار محقق نمی‌شود و از لحاظ اقتصادی هم بهبودی حاصل نمی‌شود مجددا قیمت دلار صعودی خواهد شد و بازار سهام دوباره به سمت سهم‌های دلار محور خواهد رفت.

این کارشناس در رابطه با روند بازار سهام تا آخر سال گفت: من به بورس امیدوارم و به نظرم تا آخر سال شاخص کل به سقف قبلی خود خواهد رسید اما سهامداران باید در انتخاب سهم‌های خود دقت کنند.

خادمی در حالی این سخنان را بیان می‌کند که بورس در روزهای اوج خود از دو میلیون واحد عبور کرده و تا سقف 2.1 میلیون واحد هم رسیده بود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر