|
کدخبر: 136950

این سهام بیشترین رشد را در بورس داشت

امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه خراسان، لبنیات پاک و قند لرستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید برق ماهتاب کهنوج، کشت و دام قیام اصفهان و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام بیشترین رشد را در بورس داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با با رشد ۱۶هزار و ۶۹۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۷۵هزار و ۵۳۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۸۱۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۷۳۵میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه خراسان، لبنیات پاک و قند لرستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های آلومرداد، قند مرودشت و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۴۸۷میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۷۷میلیارد تومان در ۶۶۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۶۸۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید برق ماهتاب کهنوج، کشت و دام قیام اصفهان و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بازرگانی و تولیدی مرجان کار، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و آ.س.پ بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم
  • حسین ارسالی در

    این خصدرا و سمایه که ظاهرا بنیاد خوبی دا رند سهامداران را دارند به زیر تیغ مرگ می برند

ارسال نظر