|
کدخبر: 134804

رشد مثبت بورس آمریکا زیر سایه تولید واکسن

در معاملات شب گذشته بورس آمریکا، شاخص S&P۵۰۰ بورس آمریکا زیر سایه خبر خوش تولید واکسن کرونا و همچنین انتشار گزارشات خوب از درآمد شرکت‌ها رشد خوبی را تجربه کرد.

در معاملات شب گذشته شاخص S&P۵۰۰ بورس وال استریت رشد خوبی را تجربه کرد و دلیل آن قطعی شدن تولید واکسن کرونا در جهان از یک سو و انتشار گزارشات خوب نسبت به درآمد شرکت‌ها از سوی دیگر بوده است.

گزارش مثبت درباره درآمد شرکت‌ها باعث شده تا شاهد خوش بینی سهامداران نسبت به روند پیش رو باشیم.

در حالی S&P۵۰۰ در معاملات شب گذشته رشد کرد که سهامداران شاهد افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان در آمریکا و بازگشت محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از مناطق این کشور بودند.

درواقع طی هفته‌ای که گذشت شاهد افت و خیزهای متعدد شاخص S&P۵۰۰ بودیم و این بازار بین ترس‌ها و امیدها در نوسان بود.

شرکت سیستم‌های سیسکو، بیشترین تاثیر را در رشد S&P۵۰۰ در معاملات شب گذشته داشت؛ چراکه گزارش سه ماهه این شرکت حاکی از آن است که دورکاری‌های به خاطر کرونا به افزایش تقاضا برای محصولات آن منجر شده است.

میشل آرن، کارشناس ارشد سرمایه‌گذاری موسسه استیت استریت گلوبال می‌گوید: حداقل برای شب گذشته به نظر می‌رسد که خوش‌بینی ایجاد شده ناشی از تولید واکسن در کنار گزارشات مثبت از سوی برخی شرکت‌ها باعث شده تا سهامداران نسبت به تداوم روند بهبود اوضاع اقتصادی امیدوار شوند.

در معاملات شب گذشته شاخص داوجونز ۱.۳۷ درصد رشد کرد و S&P۵۰۰ ۱.۳۶ درصد بالا رفت. شاخص نزدک کامپوزیت نیز رشد ۱.۰۲ درصدی را به ثبت رساند.

 

منبع: فارس
  • salarieh ارسالی در

    شما به عنوان رسانه معتبر و معروف به آقایان بفرمایید این بازی مسخره رو در بورس تموم کنن . اگه سهمها ارزش دارن مردم بخرن و گر نه چرا ساعت 9 صف خرید ساعت 10 صف فروش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر