|
کدخبر: 133175

ریزش شاخص بورس و دلار با اعلام پیروزی بایدن + فیلم

از مدتها قبل کارشناسان به این موضوع اشاره داشتند که پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا قطعا تاثیری کوتاه‌مدت بر قیمت دلار خواهد گذاشت، اما قیمت ارز در بلندمدت را واقعیت‌های اقتصادی و کل‌های پولی است که تعیین خواهند کرد.

بانک و بیمه

امروز نیز بازار به نظر می‌رسید که پیروزی بایدن را قطعی می‌داند و به دلایل مختلف، فروشندگان دست بالاتر نسبت به خریداران را دارند.

در گفتگویی با محمدیوسف امین‌داور، کارشناس بازار سرمایه شرایط امروز بورس تهران را به گفتگو نشسته‌ایم و در خصوص کف قیمت دلار، کف شاخص کل و حمایت‌های آن و مطالبی که در خصوص قیاس شرایط امروز با پس از قطعنامه ۵۹۸ دست به دست می‌شود گفتگو کردیم.

 

منبع: اکوایران
  • ناشناس ارسالی در

    باسمه تعالی،خدمت مقام معظم رهبری عرض سلا م و احترام
    مستحضرید حضرتعالی با مش اوره رئیس محترم جمهور مجوز آزاد سازی س-ع را صادر فرمودید و مردم را برای راه اندا زی چرخه تولید و به جریان افتادن امور شرک تها به بورس دعوت فرمودید که بخشی از مردم دعوت را لبیک گفته و در زمانی که سهام در سقف قیمت بود و این رانت اطلاعاتی را ندا شتند عده ای کاسب، مستکبر، بورس باز و قما رکار و هر چه اسمش می خواهند بگذارند از ا ین فرصت استفاده کردند و با ایجاد هیجان ج یب مردم را خالی و از بورس خارج شدند و بر ای خرید ملک و دلار و طلا در کف قیمت وارد شدند در مقابل مردم یا به عبارتی سهامدار خرد هر روز به امید اصلاح بازار صبر کردن د اما حمایتی صورت نگرفت الان همه این قشر در منفی ۷۰ درصد ورشکسته و سرمایه اشان ن ابود گشته به باور همه مردم مقصر دولت و س ازمان بورس می باشند که با تبانی مرتکب تخ لف شده اند. اینک تنها امید مردم اول به خ داوند حکیم بوده ولی جبران این خسارت را ا ز معظم له انتظار دارند تا دستورفرمایند ب ه موضوع در اسرع وقت ورود پیدا کنند تا او لا مقصرین تعیین و بخشی از خسارت را وادار به جبران شوند ثانیا ادامه وضع موجود را مثبت ک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها