|
کدخبر: 129954

سرخآبی ها تا دوماه دیگر در بورس

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حوزه ورزش گفت: مراحل واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فرابورس تا پایان پاییز انجام خواهد شد.

بورس سرخآبی ها تا دوماه دیگر در بورس

جمشید تقی‌زاده روز پنجشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان از یک‌سال گذشته اختیار واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال را به بنده تفویض کرد.

وی افزود: در این مدت افزون ‌بر ۶۰ جلسه برگزار شد و نسبت به شفاف‌سازی مالی و حقوقی اقدام شد و به ‌دنبال آن هر کدام از این تیم‌ها یک مِلک با سند تک برگی گرفتند.

تقی‌زاده تصریح کرد: در صورت برگزاری هر ۲ مجمع در ۲۰ روز آینده، تا پایان پاییز سال‌جاری واگذاری سهام این ۲ شرکت فرهنگی ورزشی به بخش غیردولتی قابل عرضه در فرابورس خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی موقعیت‌های بسیار خوبی برای بخش ورزش و تربیت‌بدنی و جوانان ایجاد کرد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: بعد از تشکیل این وزارتخانه، برای نخستین بار لایحه اهداف ورزش و جوانان در مجلس یازدهم مصوب شد.

وی گفت: سعی می شود لایحه جامع باشگاه‌داری تهیه و با تصویب آن ورزش کشور با تحول و افق‌های جدید مواجه شود.

تقی‌زاده تاکید کرد: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در کشور از ۱۰ به سه هزار و ۵۰۰ مورد افزایش یافت.

وی افزود: در این مدت برای توسعه ورزش حوزه روستایی کشور فعالیت‌های چشم‌گیری انجام شد که قابل مقایسه با گذشته نیست.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: امید است با کمک مجلس شورای اسلامی بتوان بودجه ورزش و جوانان کشور در سال ۱۴۰۰ را به حد مطلوب افزایش داد و به شاخص‌های مناسب رساند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جهموری اسلامی ایران یادآور شد: در مقطع زمانی کنونی، بُرد پرسپولیس در باشگاه‌های آسیا به مردم کشور روحیه و شادی داد.

تقی‌زاده اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت کشور در مسابقه‌های المپیک و پارالمپیک ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده است.

وی گفت: امیدواریم توانیم در مسابقه‌های المپیک و پارالمپیک ۱۴۰۰ نشان‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز کسب کنیم تا پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

تقی‌زاده تاکید کرد: سعی می‌شود با همکاری وزارت ورزش و جوانان و مسوولان چهارمحال و بختیاری نسبت به اختصاص بودجه برای نهایی شدن و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های مهم دارای پیشرفت فیزیکی بالا در این استان اقدام شود.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۲ تیم فوتبال پرطرفدار در ایران هستند که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت دارند و تیم پرسپولیس در مسابقات باشگاههای آسیا در مرحله نهایی(فینال) حضور دارد و آذرماه باید این بازی را برگزار کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها