|
کدخبر: 127981

پرسپولیس و استقلال به بورس می آیند؟

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون به مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد که واگذاری این دو باشگاه هرچه سریعتر عملیاتی شود.

ورزش  پرسپولیس و استقلال به بورس می آیند؟

اسماعیل حسین زهی با بیان اینکه مالکیت اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مردم است، اظهار کرد: درست است که از نظر اعتبار، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، دولتی هستند ولی از نظر مارکت، متعلق به مردم هستند و ما امیدواریم این دو تیم به مردم برگردد.

وی افزود: قرار بود تا پایان سال ۹۹ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شوند ولی در این زمینه قصورهایی وجود دارد. البته طبق قانون تجارت ابتدا باید ثبت شرکت، اموال و دارایی صورت گیرد و بعد واگذاری انجام شود. امیدواریم این آرزوی دیرینه مردم محقق شود و این شرکت وارد بورس شود تا همه مردم بتوانند در آن مشارکت کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فراکسیون ورزش حتماً نسبت به مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود خواهد کرد، گفت: در مورد محرومیت مهاجم پرسپولیس ما دیدیم که در دو ساعت رایی صادر شد، همچنین دو باشگاه بدهی‌هایی دارند و بحث‌هایی هم در مورد تبعیض بین دو باشگاه وجود دارد. امیدواریم در جلساتی که با وزیر ورزش، هیات مدیره و مدیرعامل دو باشگاه خواهیم گذاشت، بتوانیم به نتایج خوبی در این زمینه برسیم.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها