|
کدخبر: 118291

مدیرعامل زرماکارون: هم طرح توسعه خواهیم داشت، هم تنوع دهی به محصولات

مجمع شرکت زرماکارون امروز با حضور بیش از ۸۶ درصدی سهامداران کار خود را اغاز کرد؛ این مجمع به تقسیم سود ۳۶۵ ریالی به ازای هر سهم رضایت داد.

بورس مدیرعامل زرماکارون: هم طرح توسعه خواهیم داشت، هم تنوع دهی به محصولات

امینی مدیرعامل زر ماکارون در این مجمع گفت: شرکت زرماکارون مجموعه ای صادرات محور است و سهم جدی از بازار ماکارونی در اختیار مجموعه قرار دارد. به گفته وی زنجیره تولید و پخش در بهترین شرایط ممکن است.

در این مجمع ۱۰۰ تومان انباشته برای برگزاری مجمع فوق العاده به جهت افزایش سرمایه به ازای هر سهم منظور شد.

امینی در ادامه مجمع گفت: برنامه افزایش سرمایه دو برابری در دستور کار است و در کوتاه ترین زمان ممکن سرمایه شرکت دو برابر خواهد شد.

زرماکارون+امینی۱

مدیرعامل زرماکارون افزود: از ۱۰۰ تومانی که انباشته می کنیم، بلافاصله کار افزایش سرمایه را بعد از تایید بورس در دستور کار قرار می دهیم.

امینی تاکید کرد: هم طرح توسعه در دستور کار است، هم تنوع محصولات. خطوط جدید را برای تولید محصولات متنوع خریداری می کنیم که به تنوع و افزایش تولید دامن می زند.

او ادامه داد: اینجا یک شهر ماکارونی است، زنجیره تولید و پخش عالی است و ما این مهم را جز نقاط قوت کار خود می دانیم.

مشهدی زاده رئیس مجمع در ادامه نیز با اشاره به اینکه مجموعه بزرگترین تولیدکننده یک سایت تولید در جهان است، گفت: تامین مالی سرمایه گذاری از طریق افزایش سرمایه شرکت و تامین سرمایه در گردش عمدتا از طریق تسهیلات کوتاه مدت از برنامه های آتی است که به انجام خواهد رسید.

 

منبع: بورس ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها