|
کدخبر: 118026

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

امروز در ادامه سیر نزولی بازار سهام، شاخص کل بیش از ۲/۵ درصد ریزش داشت اما بورس فردا چه می‌شود؟ آیا بورس مثبت می‌شود؟

بورس بورس فردا چگونه خواهد بود؟

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه انتظار می‌رفت معاملات امروز از روز گذشته بهتر باشد اظهار کرد: فشار فروش سهام در بازار سرمایه از همان ساعات اولیه زیاد بود و در مقابل حجم معاملات نیز بسیار کم بود، اما در ساعات آخر بازار یک‌سری حمایت‌ها از بازار صورت گرفت و برخی از صف‌ها فروش را جمع کرد و حجم معاملات را بالاتر برد.

وی با بیان اینکه ارزش معاملات امروز بازار حمایتی بود افزود: امید داشتیم از فردا معاملات به صورت طبیعی متعادل شود اما با ادامه روند نزولی به نظر می‌رسد متعادل شدن بازار تا اخر هفته طول بکشد، باید به معاملات روزهای آینده توجه داشته باشیم و هر جا که حجم معاملات به صورت طبیعی به حد معقول و معمول بازگشت می‌توان انتظار‌ بازگشت بازار به حالت تعادل و بعد از آن هم سیر صعودی را داشت.

وی در رابطه با خروج پول از بازار سرمایه افزود: بازار هنگام رشد هیجانی رشد کرد و در ریزش‌های اخیر نیز رفتار هیجانی نقش زیادی داشته، خروج پول از سمت حقیقی‌ها زیاد ترسناک نیست، زیرا آنها دوباره در سطوح پایین‌تر وارد بازار می‌شوند اما پول‌های حقوقی که خارج می‌شود توسط دولت صرف بودجه عمومی می‌شود و دیگر به چرخه بازار سرمایه بازنمی‌گردد.

منبع: تجارت نیوز
  • وحید ارسالی در

    اقتصاد ایران متلاشی شده است و مردم دارند سرمایه های خودشان را از بورس و بانکها ب یرون می کشند....

  • غلامرضا ارسالی در

    منظورکارشناس محترم از روند متعادل یعنی س قوط آزاد.

  • سبحان ارسالی در

    کاری نمی شه کردبازاراز سهام شناوراشباح شده دست هرکسی که می بینی کلی سهم بی ارزش وبی صاحب است که مفت نمی ارزه دست خودشونه فعلا بایدبازارسقوط کنه این پول مردمه که پودرمی شه اینجوری حجم نقدینگی کنترل می شه !!!!

  • ایران وطن من ارسالی در

    حقوقی خرید میزند ولی به موقع خرید نمیزن زمانی خرید میزند که حقیقی ها صف فروش رو ایجاد کردند.اگه واقعا حقوقی ها حمایت میک نند همان اول صبح تو منفی نمیگیم تو میثب خرید بزنن حداقل اعتمادمردم رو جلب کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر شما نظر مفهومی داره کی بنظر ما توج ه می کنه سهام از نان خشکه هم بی ارزشتر ش ده
    این بود حمایت از بازار سرمایه ؟ ؟؟!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها