|
کدخبر: 314451

انحلال/بانک مرکزی/موسسه مالی اعتباری

انحلال ۳ موسسه مالی اعتباری/ واگذاری نور به بانک ملی

معاون نظارت بانک مرکزی با اشاره به آغاز اجرای قوانین مربوط به اصلاح نظام بانکی، تأکید کرد که سپرده‌گذاران موسسه اعتباری سابق نور باید بدانند که نگرانی درباره سپرده‌های خود نداشته باشند و از روز شنبه، سپرده‌های مشتریان این موسسه در بانک ملی ایران قرار خواهند گرفت.

بانک و بیمه انحلال  ۳ موسسه مالی اعتباری/ واگذاری نور به بانک ملی

بانک مرکزی، طبق اعلامات قبلی، قصد دارد تا پایان سال، در خصوص تعیین سرنوشت ۳ موسسه اعتباری و یک بانک اقدام نماید. به همین ترتیب، موسسه اعتباری توسعه در ماه‌های اخیر به صورت رسمی منحل شده است.

با اعلام بانک مرکزی، از امروز موسسه اعتباری نور هم در راستای  برنامه اصلاح نظام بانکی کشور به بانک ملی ایران منقل شد؛ برهمین اساس نیز سپرده‌ها، داراییها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال خواهد یافت.

فرشاد محمدپور با حضور در خبر ۱۴ شبکه یک سیما با بیان اینکه بانک مرکزی در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی و سیاست های نظارتی و شفاف سازی نظام بانکی، اقداماتی را از یک سال گذشته آغاز کرده است،‌گفت: رئیس کل این بانک نیز در یک سال گذشته به ویژه ابتدای سال جاری اعلام کرد که یکی از موضوعات مهم مدنظر بانک مرکزی، اصلاح نظام بانکی است و لذا اقداماتی در خصوص برخی موسسات اتفاق افتاد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها