|
کدخبر: 271863

پیش بینی قیمت دلار امروز ۳۱ مرداد

بازار ارز تهران روز گذشته هم شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی بود . نرخ دلار صبح دیروز تا محدوده 28 هزار و 200 تومان عقب نشینی کرد اما در ادامه معاملات نقدی از قدرت کاهشی ها کم شد و نرخ دلار از مسیر صبحگاهی خود فاصله گرفت.

بانک و بیمه پیش بینی قیمت دلار امروز ۳۱ مرداد

بازیگران ارزی دیروز نتوانستند مرز ۲۸ هزار تومان را بشکنند و وارد کانال ۲۷ هزار تومان شوند .

قیمت دلار در دو راهی برجام

به نظر می رسد سیگنال های ضد و نقیض برجامی موجب شده معامله گران دلار بر سر دو راهی خرید و فروش قرار بگیرند و احتمالا یکی از دلایل رفت و برگشت دلار در معاملات دیروز همین بوده است.

عده ای از معامله گران می گفتند که هر چقدر که روزهای تعیین تکلیف مذاکرات هسته ای طولانی تر شود ممکن است جو خوشبینی ها نیز کاهش پیدا کند.  تقریبا ۶ روز از ارسال پاسخ برجامی ایران به اتحادیه اروپا می گذرد و هنوز  واکنش قطعی از سوی آمریکا نسبت به این موضوع نشان داده نشده است.

با این حال به نظر می رسد  خریداران دلار سایه احتمال احیای توافق هسته ای را سنگین می دانند و دشوار است که به آسودگی بتوانند دلار را به سرعت در جو افزایشی ابتدای سال قرار دهند.

افزایش قیمت دلار در پشت خط

قدرت معامله گران دلار در نیمه دوم روز بیشتر شد و در معاملات پشت خطی دیشب اسکناس آمریکایی به یک قدمی کانال ۲۹ هزار تومان رسید . عده ای از تحلیلگران ارزی با توجه به افزایش قیمت دلار در پشت خط می گفتند که احتمالا قیمت دلار در سومین روز هفته آرایش صعودی به خود بگیرد.

پیش بینی قیمت دلار امروز

به باور این دسته از فعالان بازار در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز در مرز مقاومتی ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود در مرحله بعد دلار به سمت ۲۹  هزار و ۵۰۰ تومان  و بعد به سمت ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت خواهد کرد .

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها