|
کدخبر: 270816

پیش بینی جذاب از قیمت سکه / ۲۲ مرداد

عده ای از سکه بازان با اشاره به نابه سامانی بازار ارز و فضای نیمه تاریک آن به دلیل مذاکرات هسته ای نسبت به آینده دلار چشم انداز دقیقی ندارند.

بررسی هسته مرکزی بازار سکه در چند وقت اخیر نشان می دهد که سکه بازان توانایی کافی برای نفوذ به محدوده مقاومتی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را نداشته اند و بیشترین حمایت سکه بازان از محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

محدوده فعالیت قیمت سکه در مرداد ماه

به عبارت دیگر فلز زرد رنگ داخلی در دومین ماه تابستان در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تا ۱۵ میلیون تومان معامله شد.

سردرگمی نرخ دلار در بازار سکه

برخی از فعالان بازار سکه معتقدند نوسان قیمت سکه در یک محدوده خاص به  سردرگمی نرخ دلار به واسطه اخبار برجام بر می گردد.

تاریکی قیمت دلار و برجام

عده ای از سکه بازان با اشاره به نابه سامانی بازار ارز و فضای نیمه تاریک آن به دلیل مذاکرات هسته ای نسبت به آینده دلار چشم انداز دقیقی ندارند. بنابراین معامله گران سکه سعی می کنند که خود را با نوسانات کوتاه مدت بازار ارز هماهنگ کنند.

قیمت سکه روز پنجشنبه گذشته چقدر بود؟

قیمت سکه هم عصر روز پنجشنبه گذشته در محدوده ۱۴ میلیون و ۷۵۰ تا ۱۴ میلیون و ۸۵۰  هزار تومان معامله شد ارزش ذاتی سکه هم ۱۳ میلیون و ۳۳ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۳  درصد بدست آمد.

نگاه تحلیلگران به حباب سکه

برخی از تحلیلگران  فنی معتقدند با توجه به حباب سکه باید انتظار کاهش قیمت سکه را داشت و این موضوع با افت قیمت دلار تشدید خواهد شد. یکی از مهم ترین عواملی که موجب شده است که سکه هم ارز با ارزش ذاتی خود حرکت نکند، امیدواری میان مدت سکه بازان نسبت به افزایش قیمت دلار بوده است

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر