|
کدخبر: 261663

کامبک دلار به کانال ۲۹ هزار تومان

بازار آزاد هر دلار آمریکا با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود. امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

اقتصاد کامبک دلار به کانال ۲۹ هزار تومان

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۵ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۱۵ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار با کاهش نسبت به روز قبل ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۵ هزار و‌ ۳۷۴ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به دیروز معادل ۲۸ هزار و ۱۷۱ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۸۹۱ تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: ‌‌‌چهار‌شنبه 28  اردیبهشت 13:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

25  هزار و 629

قیمت دلار (بازار آزاد)

...

قیمت یورو (صرافی بانکی)

28  هزار و  171

قیمت یورو (بازار آزاد)

...

قیمت درهم

8 هزار

قیمت پوند

-

منبع: تسنیم

ارسال نظر